fredag den 26. marts 2010

Vejret og bloggen

Det dejlige vejr varede desvaerre ikke ved. Oev. Den uldne undertroeje og de lange ditto er kommet paa igen. Vi havde dejligt vejr i 5 dage, men de sidste 3 dage har det igen vaeret smaakoldt og diset. Og Etna bliver helt vaek i dis og det samme goer havet - men det spolerer heldigvis ikke vores gode humoer og rejseglaede.
Og lidt om bloggen - tusind tak for jeres hilsner. Det havde jeg slet ikke taenkt paa som en mulighed, da jeg fik bloggen. ( Men INGEN af jer, der laeser med skal nu synes, at det skal vaere en pligt at svare.)
Jeg synes bare, at bloggen er en sjov maade at dele ud af vores rejseoplevelser til alle jer, der saa taalmodigt har hoert os fortaelle om denne rejse i maanedsvis.
Desvaerre -og her kan jeg kun sige, at jeg har vaeret en stor, stor dumrian - har jeg ikke taget min egen pc'er med. Oenskede derhjemme at rejse saa enkelt som muligt. Men set i bakspejlet skulle jeg selvfoelgelig have taget den med.
Saa kunne jeg have logget paa rundt omkring paa campingpladserne og I kunne have faet dejlige billeder med. Men I maa simpelt hen selv komme ned og se det hele - eller se billeder, naar vi kommer hjem.
Og der er langt - meget langt - mellem internetcafeer - men indimellem er jeg heldig.........
Nu maa jeg ud i solen - som lige er kommer her i formiddag - pragtfuldt.
Dejligt at hoere at I ogsaa har foraar derhjemme nu.
Kaerlig hilsen Joergen og Bodil

2 kommentarer:

  1. Hej Bodil og Jørgen.
    Mange tak for Jeres vældigt malende rejsebreve. Hvor er det bare inspirerende med alle de spændende steder, der oser af historie og kultur. Man kan ganske fornemme stemningen. Der må vi også bare ned engang.
    Godt, at det halvkølige vejr ikke ødelægger Jeres rejseglæde.
    Her er foråret kommet, især de første 4 dage i ugen, hvor der var 14-15 gr., solskin, og forårsplanterne skød i vejret med rasende fart. Her i weekenden har det regnet og er lidt koldere igen. Men...foråret er kommet !!
    Ha' det rigtig godt på Jeres videre færd og nyd fortsat Jeres spændende rejse.
    Ps: Læs lige min sidste mail, hvor jeg fortæller om en dejlig nyhed.
    Stort knus til Jer begge to
    Emmy

    SvarSlet
  2. Kære Bodil og Jørgen.
    Hvor er det rigtigt hvad Emmy skriver. Man kan ganske fornemme stemningen, som hun skriver. Jeg må gentage at du er en fantastisk fortæller Bodil.
    Ønsker jer alt det bedste.
    Kærlige hilsner
    Annette og Jens

    SvarSlet